Reklamace a vrácení zboží

Je-li při doručení balíček výrazně poškozený a hrozí tak, že bylo poškozeno i zboží uvnitř, balíček od přepravce rozhodně nepřebírejte!

Reklamace

Pokud Vám zboží přijde poškozené, kontaktujte nás a my situaci začneme neprodleně řešit.

Postup reklamace zboží

  1. Kontaktujte nás. Zašlete nám prosím e-mail na reklamace@devas.cz s popisem závady. Do e-mailu přiložte fotografie nebo krátké video, kde bude závada dobře viditelná. Pokud bylo zboží poškozené při přepravě, zašlete nám prosím i fotografii poškozeného balení. Pokud je zásilka viditelně poškozena, zboží nepřebírejte! V případě, že takové zboží přeberete, je důležité řidiči podepsat, že zásilku přebíráte s výhradou. V takovém případě velmi ulehčíte průběh celé reklamace.
  2. Průběh reklamace. Jakmile budeme mít od Vás veškeré podklady, začneme reklamaci neprodleně řešit.
  3. Zaslání zboží. Pokud to bude reklamace vyžadovat, zašlete zboží zpět na naši adresu Devas, Pražská 126, Benešov, 256 01. Prosíme počkejte na pokyn k odeslání zboží. Může nastat situace, kdy zboží nebude potřeba zasílat.
  4. Ukončení reklamace. O ukončení reklamace a jejím výsledku budete informováni . Na vyřízení reklamace máme ze zákona 30 dní. Jamile budeme mít jakékoli nové informace o jejím průběhu, neprodleně vám je sdělíme.

Vrácení zboží do 14 dnů

Pokud Vám zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, můžete ho vrátit ve 14-ti denní zákonné lhůtě bez udání důvodu. Zboží vracejte uvedené do původního stavu, tedy bez zjevných známek používání.

Postup vrácení zboží

  1. Kontaktujte nás. Zašlete nám prosím e-mail na reklamace@devas.cz s číslem objednávky, číslem účtu a produktem, který vracíte.
  2. Zboží zabalte. Nemusíte balit zboží do originálního obalu, ale doporučujeme, abyste ho pro vrácení zboží použili. Je to z důvodu, že poskytuje dostatečnou ochranu proti poškození při přepravě. Díky tomu se pak vyhneme nepříjemné situaci, kdy k nám zboží dorazí poškozené. V tomto případě jsme oprávněni ponížit vrácenou částku o náklady, které jsou potřeba vynaložit na to, aby bylo zboží uvedeno do původního stavu.
  3. Odešlete zboží. Adresa pro vrácení zboží je Devas, Pražská 126, Benešov, 256 01. V případě vrácení zboží do 14-ti dní hradí náklady na dopravu k nám zákazník.
  4. Vrácení peněz. Po doručení zboží na naši adresu je důkladně zkontrolujeme, zda není poškozeno a peníze vrátíme do 14-ti dní na bankovní účet, který jste nám zaslali na email.